Let op! U bevindt zich niet op de corporate website van Fonds 1818. Klik hier als u daarnaar op zoek was.
Fonds 1818 Magazine
Het Fonds 1818 Magazine heeft een nieuwe vormgeving gekregen. Deze is positief ontvangen. Het aantal abonnees op het magazine stijgt nog altijd. Per kwartaal worden ruim 2.000 exemplaren verstuurd naar een vast abonneebestand. Daarnaast wordt een groot aantal exemplaren op aanvraag verstuurd. De thema’s van het Magazine waren in 2016 steeds gekoppeld aan onderwerpen die op dat moment prominent speelden bij het fonds: #1 Van achterstand naar voorsprong, #2 BijDragen aan een bloeiende buurt (bijen), #3 JeugdVakantieLoket en #4 Investeren in Vluchtelingen.
Digitale Nieuwsbrief
De digitale nieuwsbrief werd in 2016 vijf maal verstuurd. De nieuwsbrief heeft nu ruim 2300 abonnees. Incidenteel worden speciale nieuwsbrieven verstuurd aan geselecteerde groepen rondom een bepaald thema. Doel is om de nieuwsbrief ook in 2017 gemiddeld eens per twee maanden te laten verschijnen.
In 2016 is vijf maal een speciale nieuwsbrief bij het Fonds 1818 programma Bijen in de Buurt verstuurd. Deze werd samengesteld door de coördinator van Bijen in de Buurt en de Groene Cirkel Bijenlandschap. Omdat het teveel een nieuwsbrief werd van de Groene Cirkel en weinig relatie meer had met Fonds 1818 is de nieuwsbrief aan hen overgedragen.
Websites
Promotiefilmpje Fonds 1818<24
In 2015 /2016 is een promotiefilmpje gemaakt voor Fonds 1818<24. Hierin legt een groepje jongeren uit hoe zij een aanvraag bij Fonds 1818<24 hebben ingediend. Het filmpje is geplaatst op de websites, social media en YouTube en is via heel diverse kanalen gedeeld. Ook wordt het getoond tijdens voorlichtingsbijeenkomsten. De promo is gemaakt door Studio A.